درگاه پرداخت با قابلیت درج لوگو برای دارندگان لینک پرداخت

سیزپی ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی در جدیدترین نسخه خود از امکان ساخت لینک پرداخت با قابلیت درج لوگو و نمایش لوگو در صفحه پرداخت شاپرکی رونمایی کرد.

 اصنافی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و احتیاج به درگاه پرداخت دارند، مثلا درگاه پرداخت تلگرام و درگاه پرداخت اینستاگرام می توانند همان لوگو که نشانگر کسب و کارشان است را در لینک پرداخت شخصی خود درج کنند تا در درگاه پرداخت شاپرک نمایش داده شود. گفتنی است با توجه به تقاضای زیاد پذیرنده ها مبنی بر امکان درج لوگو در صفحه درگاه پرداخت اینترنتی، در پنل کاربری این امکان وجود دارد تا پذیرندگان نسبت به درج لوگوی خود اقدام کنند. این لوگو هم در لینک پرداخت نشان داده می شود هم در صفحه پرداخت شاپرکی.

 

 مراحل ثبت لوگو:

بعد از ثبت نام و ایجاد درگاه پرداخت، در داشبورد مدیریتی سیزپی امکان رویت و ویرایش درگاه پرداخت وجود دارد، با انتخاب گزینه درج لوگو، می توانید نسبت به انتخاب و افزودن لوگو در صفحه پرداخت اقدام کنید.
 

 

این قابلیت چه فایده ای دارد؟

 

همانطور که میدانید تعداد فیشینگ ها و کلاهبرداری ها بالا است، بنابراین با قرار دادن لوگوی خود در صفحه پرداخت، این امکان را به  پرداخت کننده می دهید که با اطمینان واریز را انجام دهد و از سوی دیگر دیدن مکرر برند شما منجر به یادآوری بهتر کسب و کارتان در ذهن مشتری خواهد شد این بحث در بازاریابی به Brand Recall  معروف است. 

 

لوگوی تایید سیزپی 

همانطور که اشاره شد می توانید جهت جلب اعتماد مشتریان خود نسبت به درج لوگو اقدام کنید و لینک پرداخت اختصاصی خودرا داشته باشید. اما سیزپی یک لوگوی تایید هم در اختیار شما قرار می دهد که میتوانید کد آنرا کپی و در هر جایی از سایت که می خواهید قرار دهید. این لوگو تضمین کننده امنیت در پرداخت است و کاربر با مشاهده آن با خیالی آسوده اقدام به پرداخت می کند.  

 

منبع: 

https://www.itp.bz/Blog/%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%AC-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA

ایجاد درگاه پرداخت

بانکداری مدرن هر روز خدمات نوینی را به مردم ارائه می‌دهد. سی سال پیش برای برداشت وجه از حساب باید حتما همراه دفترچه حساب به شعبه‌ای که در آن حساب داشتید می‌رفتید و احتمالا ساعتی هم در صف وقت‌تان هدر می‌رفت.

امروزه علاوه بر این‌که شبکه شتاب امکان سوئیچ بین بانک‌های مختلف را به شما می‌دهد، هر بانک در صدد ایجاد مدرن‌ترین امکانات پرداخت و مدیریت حساب برای مشتری خود است و به همین منظور پلت‌فرم‌های مختلفی نظیر اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، موبایل‌بانک و درگاه‌های پرداخت برای نیازهای مختلف مشتریان فراهم شده‌اند.

برای به جا ماندن خاطره‌ای به یادماندنی در ذهن مشتریان خود، بهتر است از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید. اعتباری که درگاه پرداخت برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند با سایر روش‌های پرداخت غیرقابل مقایسه است!

چرا باید درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشم؟

در درجه اول بدون نیاز به آنلاین بودن شما، مشتری می‌تواند سفارش خود را ثبت و نهایی کند. ولی اگر قرار باشد شما همیشه آنلاین باشید و به هر مشتری شماره کارت یا شماره حساب بدهید برای بقیه کارها، حتی برای خواب شبانه هم، تقریبا هیچ وقتی نمی‌ماند.

نکته مهم بعدی این است که کسانی که هنوز به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز نشده‌اند اکثرا اطلاع عمومی پایینی درباره امنیت فضای مجازی و حساب‌های بانکی و فیشینگ دارند. وقتی شما تصویر کارت بانکی خود را برای مشتریی که نمی‌شناسید می‌فرستید، حساب خود را در معرض یک سرقت تمام عیار قرار داده‌اید. توجه داشته باشید که فقط مشتری شما نیست که به این تصویر دسترسی دارد و هیچ اتهامی به آنان وارد نیست. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از امنیت کامل برخوردار نیستند و امکان هک و سواستفاده‌ی تصویرهای ارسالی از سوی افراد ناشناس وجود دارد.

اگر شما تصمیم به ساخت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی بگیرید امکانات دیگری نیز وجود دارند که از آن‌ها بهره ببرید.

به عنوان مثال درگاه پرداخت سیزپی به امضای دیجیتال مجهز است. این فاکتور امنیتی امکان اصالت‌یابی و راستی آزمایی رسید پرداخت ارسالی از سوی مشتری را برای شما به‌وجود می‌آورد.

«تسهیم» یکی از امکانات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است که مدیریت مالی را به ویژه برای کسب‌وکارهای شریکی، آسان خواهد کرد.

همچنین شما می‌توانید لوگوی محصول یا فروشگاه خود را در درگاه پرداخت اختصاصی خودتان درج کنید.

به علاوه می‌توانید لینک پرداخت مختص به خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید یا با پیامک به مشتری ارسال کنید. امکان استفاده از کد کیو-آر به جای لینک نیز وجود دارد.

https://www.sizpay.ir/Blog/%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA

سایت یا اینستاگرام - شما کدام را ترجیح می دهید؟

یکی از چالش‌هایی که امروزه بیشتر کسب و کارها و افراد صاحب کسب و کار با آن درگیر هستند این است که بهتر است وب سایت داشته باشند یا به همان اینستاگرام بسنده کنند. در این مطلب قصد داریم کمکتون کنیم بهتر تصمیم بگیرید با ما همراه باشید:

  •     داشتن سایت چه سودی دارد؟

اگر بخواهیم با یک مثال ساده اهمیت وب سایت را توضیح دهیم همین بس که شما برای یافتن جواب سوال خود داخل گوگل جستجو کرده و به سایت ما رسیده اید. روزی هزاران نفر در داخل گوگل به دنبال کالاها و خدماتی می گردند تا از آن استفاده کنند و نیاز خود را رفع کنند. راه‌اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی به لطف ظهور ابزارهایی مانند سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز دیگر کار مشکلی نیست و هر کسی با هر دانشی می‌تواندسایت خودش را به راحتی راه‌اندازی کند.

  •     مزایا:

1-می‌توانید محصولات را دسته‌بندی کنید. 

بسته به نوع کسب و کاری که دارید، می‌توانید دسته‌های مختلفی برای انواع محصولات در نظر بگیرید. مثلاً اگر سایت فروش آنلاین گل دارید می‌توانید دسته‌هایی مانند گل بنفشه، گل ارکیده، بنسای و ....  را برای محصولاتتان تعریف کنید. این کار هم مدیریت محصولات را برای شما ساده‌تر می‌کند و هم مشتری‌ها را در سایت شما نگه می‌دارد و خرید آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. دسته بندی ها باعث می شود مشتری گیج نشود و راحت تر تصمیم بگیرد.

2-به‌روز رسانی و مدیریت محصولات راحت‌تر است. 

در فروشگاه اینترنتی می توان موجودی محصولات را مشخص کرد ومثل اینستاگرام نیست که مشتری دایرکت بدهد که آیا این کار موجود است یا نه. چه بساممکن است برخی پیام ها را نبینید یا تعداد دایرکت ها آنقدر بالا باشد که خیلی دیرپاسخ بدهید و مشتری سراغ یک فروشگاه دیگر برود. همچنین اگر بخواهید تخفیف اعمال کنید به راحتی در داشبورد مدیریتی این کار را انجام خواهید داد.

3-قابلیت پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی

 گرفتن درگاه پرداخت به سختی سال های گذشته نیست شما میتوانید با گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم سیزپی  در کمتر از 24 ساعت پرداخت آنلاین سایت خود را راه اندازی کنید. 

4- کاربران می‌توانند محصولات مورد نظرشان را جستجو کنند

 اگر فروشگاه شما بزرگ باشد و محصولات زیادی را برای فروش درآن قرار داده باشید، پیدا کردن یک کالای خاص از بین آن همه محصول ممکن است کار سختی باشد. در این مواقع اگر وب‌سایت‌تان قابلیت جستجو داشته باشد کاربر به راحتی می‌تواند آن چیزی را که می‌خواهد، پیدا کند؛ در حالیکه در اینستاگرام مشتری برای پیدا کردن یک محصول خاص مجبور است همۀ پست‌ها را بررسی کند.

5- از امکانات گوگل غافل نشوید 

هر کسب و کاری که داشته باشید احتمالا رقبای زیادی نیز دربازار در حال تلاش برای افزایش سهم خود و تعداد مشتریانشان در بازار هستند و همچنان یکی از مهمترین راه‌های معرفی کسب و کار، از طریق موتورهای جستجو است. می‌توانید از مزایای سئو استفاده کنید.

6-محدودیت حجم محتوا در اینستاگرام

 شما با محدودیت‌هایی مانند تعداد کاراکتر مواجه هستید در صورتی که در وب‌سایت چنین محدودیت‌هایی از لحاظ فنی وجود ندارد.

 7- اعتماد

 وب سایت ها به دلیل ثبت دامنه و گرفتن برخی مجوزهای مربوطبه کسب وکار مثل گرفتن اینماد یا نماد عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی (مربوط به دارندگان فروشگاه های اینترنتی ) باعث جلب اعتماد می شوند هر چند که نمیتوان گفت لزوم داشتن مجوز دلیلی برای فعالیت در چارچوب قانون است. 

  •    چرا یک عده اینستاگرام را به داشتن وب سایت ترجیح می دهند؟

بسیاری از افرادی که اینستاگرام را به عنوان تنها حوزه‌ی کسب و کار خود انتخاب می‌کنند، معتقدند ساخت یک سایت دردسرهای بسیار زیادی دارد وهمچنین هزینه‌ی آن بسیار بالا است. اما بد نیست بدانید بدون دانش برنامه نویسی و با کمترین هزینه هم می‌توان یک سایت فروشگاهی پر بازده ایجاد کرد. 

  •  مزایا:

1-    دسترسی راحت و سریع

2-    کاربران و بازدیدکنندگان زیاد

3-    نگهداری وپشتیبانی آسان

4-    بدون هزینه راه اندازی

5-    یک مزیت خوب که می توان به آن اشاره کرد این است که قبلا امکان پرداخت اینترنتی در چنین شبکه هایی مهیا نبود اما در اثر نیازی که در این زمینه وجود داشت و حرکت دنیا به سمت استفاده از تکنولوژی های روز، سیزپی راهکاری ارائه کرد تا دارندگان پیج اینستاگرام به راحتی بتوانند یک لینک پرداخت ساخته و از آن استفاده کنند کافیست این لینک را کپی کرده و در صفحه اصلی پیج یا زیر هر پست قرار داده شود. مخاطب باکلیک بر روی لینک به صفحه پرداخت شاپرکی منتقل می شود.  

 نتیجه گیری; آخر سر سایت یا اینستاگرام؟مسلما سایت اصلی ترین حوزه کسب و کار شماست اینستاگرام ودیگر شبکه‌های اجتماعی تنها به جذب مخاطبین بیشتر کمک می‌کند. یعنی اگر شمامیخواهی سایتت رو به دیگران نشون بدی میتونی از اینستاگرام هم کمک بگیری. 

نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی دارید؟ ثبت نام کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بود با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

به نقل از سایت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان : 

https://www.itp.bz/Blog/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85---%D8%B4%D9%85%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D8%AD-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%9F

دیتا سنتر چیست؟ اجاره یا راه اندازی، کدام یک به صرفه تر است ؟

برخی افراد در سازمان ها ممکن است در نقش خریدار نرم افزار با یکسری اصطلاحات برخوردکنند که نقش سازنده ای در تصمیم گیری آنها داشته باشد و اطلاعاتی هم در آن زمینه نداشته باشند به عنوان مثال مدیرمالی صندوق قرض الحسنه برای خربد نرم افزار اقدام می کند. اینکه دیتا سنتر چیست، به چه کار می آید؟ آیا بهتر است خرید دیتا سنتر انجام گیرد یا اجاره آن بیشتر به نفع سازمان است؟ سوالاتی است که باید پاسخ مناسبی برای آنها بیابیم. در ادامه با ما همراه باشید:

دیتاسنتر

دیتاسنتر محلی است که به‌طور اختصاصی برای نگهداری و حفاظت متمرکز از سخت‌افزارهای رایانه‌ای، تجهیزات ذخیره‌سازی و دستگاه‌های ارتباطات شبکه‌ای ساخته‌شده است. یک پایگاه داده باید دارای زیرساخت مناسب از قبیل توزیع مناسب برق و سیستم‌های پشتیبانی برق مکمل مانند سوئیچ‌های الکتریکی، منابع برقی دائم، ژنراتورهای پشتیبانی، سیستم تهویه و خنک‌کاری مانند کولر باشد. تمام این‌ها نیازمند یک مکان فیزیکی دارای امنیت و فضای مناسب برای نگهداری تجهیزات است.

امنیت دیتا سنتر

مراکزداده قسمت مرکزی عملیات سازمان هستند. مراکز داده دیتاهای زیادی را ذخیره می کنند، سیستم های حیاتی راپشتیبانی می کنند و طیف وسیعی از برنامه های کابردی را میزبانی می کنند. 

امنیت شبکه: در سال‌های اخیر بارها شاهد حمله گروه‌های سایبری به دیتاسنترهای بزرگ ومعروف بودیم که حتی در برخی موارد موفق عمل کرده و اطلاعات مهمی را از سرور به صورت غیرمجاز کپی کردند پس اولین و مهمترین مسئله در انتخاب یک دیتاسنتر مناسب مسئله امنیت است. دقت داشته باشید مسئله امنیت تنها به حوزه مجازی محدود نیست بلکه حفاظت صحیح فیزیکی محل نگهداری سرورها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. حتی ساختمان محل نگهداری سرورها نیز بایستی از نظر ساختار کلی و همچنین تهویه مناسب هوا دارای استاندارهای مشخصی باشد.

کنترل‌های محیطی: 

کنترل‌های محیطی برای نگهداری از تجهیزات بسیار ضروری هستند، زیرا یک اتاق پر از فن آوری با قدرت بالا مقدار قابل توجهی حرارت تولید میکند. گرمای بیش از حد می تواند منجر به خرابی های دستگاه و کاهش طول عمر قطعات سرور شود.

منابع برق اضطراری (UPS): 

در صورت قطع برق،سرورها و سایر تجهیزات باید همچنان در حال اجرا باشند تا service-level مرکز داده (دیتاسنتر) را برآورده سازد. واحدهای UPS و ژنراتورهای پشتیبان می توانند سرورها را تازمانیکه برق مجدداً وصل شود، در حال اجرا نگه دارد.

کیفیت اتصال و سرعت انتقال بالا :

انتقال اطلاعات در سرور با کمک اتصال اینترنت شبکه اصلی صورت می‌گیرد و با توجه به حجم بالای انتقال اطلاعات استفاده از یک اتصال سریع و با کیفیت بسیار مهم است. اکثردیتاسنترهای معتبر برای اطمینان از کیفیت بالای اتصال از سیستم‌های کابل نوریاستفاده می‌کنند و در عین حال برای پیش بینی قطعی احتمالی از سیستم پشتیبان اتصال ماهواره‌ای نیز بهره می‌برند.   

 

بیشتر بخوانید در https://www.itp.bz/Blog/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

راهکار فروش در اینستاگرام

آیا می شود با اینستاگرام مانند یک فروشگاه حرفه ای برخورد کرد؟

این روزها داشتن یک پیج برای فروش محصول در اینستاگرام کاملا باب شده است و به دلیل هزینه های راه اندازی سایت و ثبت دامین و ... افراد ترجیح میدهند در همان اینستاگرام به فعالیت بپردازند. هر چقدر محتوای جذاب برای کاربران ایجاد کنید امکان بازدید پیج بالا رفته و احتمال اینکه به فروش منجر شود هم افزایش می یابد.

به همان نسبت که افراد زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند میزان رسیدهای تقلبی و کلاهبرداری ها هم زیاد شده است. فروشندگان با دریافت یک رسید تقلبی به ارسال محصول مبادرت می ورزند در حالیکه پول آنرا هنوز دریافت نکرده اند. 

راهکار چیست؟

استفاده از درگاه پرداخت اینستاگرام .

شما می توانید با مراجعه به سایت سیزپی و ایجاد لینک پرداخت شخصی، آنرا در بیو پیج خود استفاده کنید.

آموزش نحوه ساخت و استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی در سایت آمده است. شما می توانید ویدئوهای آموزشی را از سایت آپارات دریافت کنید.

https://www.sizpay.ir

بانکداری شرکتی

تعریف بانکداری شرکتی 

  خدمات بانکداری شرکتی به خدماتی گفته می­شود که بانکها به منظور پاسخگویی به نیازمندیهای مشتریان حقوقی، شرکتی و یا مشتریان حقیقی که ازخدمات بانک برای کسب­ وکار خود استفاده می­کنند، ارائه می­نمایند. بانكداري شركتي را «تلاشي فراگير براي تمركز بر نيازهاي مشتريان و خلق راه­ حلهاي بانكي و مالي متناسب براي پاسخگويي مـوثر و دقيـق به آنها» تعريف كرده اند. بانكداري شركتي توانايي يك بانك در ارايه خدمات اعتباري متناسب با مسايل پيچيده يـك شـركت، تهيـه بسـته هـاي متنوع و خاص تامين مالي، تسهيل تجارت بين المللي براي كسب وكارهاي داراي بازارهاي جهاني، اعطاي خطوط اعتباري به شركتها، تسـهيلات سرمايه در گردش، كمك به مديريت مالي شركتها، ارايه انواع خدمات مشاورهاي، مديريت نقـدينگي، خـدمات بانكـداري الكترونيكـي، خـدمات ارزي، خدمات مديريت ريسك و... است. بانكداري شركتي تلاشي فراگير براي تمركز بر نيازهاي مشتريان شركتي و خلق راه­ حلهاي بانكي ومالي متناسـب بـراي پاسـخگويي مـوثر و دقيق به آنهاست. در بانكداري شركتي علاوه برعرضه خدمات تسهيلات و تعهدات، مديريت دريافتها و پرداختها و... خـدماتي چـون مـديريت ريسك، مديريت نقدينگي، روشهاي ديگر تامين مالي و خدمات مشاورهاي نيز به مشتريان بانكداري شركتي ارايه ميشود.

راه حل جامع بانکداری شرکتی کیمیا 

  یکی از مفاهیم بانکداري که به شدت کانون توجه بانکها قرار گرفته و بانکهاي پیشرو به سرعت در حال آماده سازي و تجهیز خود براي بهره گیري از قابلیتها و ظرفیتهاي آن هستند، بانکداري شرکتی است. لذا شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان با تجزیه و تحلیل استراتژی ها و سیاست های حوزه بانکداری شرکتی سعی در مرتفع نمودن این نیاز بانک ها جهت استفاده حداکثری از فرصت های موجود را نموده است. بدین ترتیب با درنظر گرفتن جوانب مختلف بانکداری شرکتی شامل خدمات و محصولات،عملیات، منابع انسانی، تکنولوژی های نوین، بازاریابی و ارتباط با مشتریان، راه حل جامع بانکداری شرکتی را ارائه نمود.